Pages

Click Me

Thursday, 13 February 2014

Gatal ke Gersang?

Assalam dan selamat pagi Khamis semua. Semalam Valentime day a.k.a hari kekasihkan..tak tahu pun semalam harinya cuz benda tak pentingkan. You all sambut ke?. Suka kauorang lah, asalkan bahagia. 

Sebenarnnya dah lama nak update pasal benda ni tapi asyik terlupa je mungkin dah masuk dua siri ni ingatan dah terkuat kot. Ceriternye bermula bergini, aku adalah berkenalan dengan beberapa orang laki tapi bukan di dalam masa yang sama cuma berbeza waktu. Nak dikatakan hot tak lah juga tapi boleh lah daripada tak adakan.

Disebabkan dah lama maka nama diaorang pun aku dah lupa. Buat masa sekarang ni malas nak mencari lah sebabnya hampir semua yang aku kenal ada peragai yang sama. Suka minta benda yang sama.

Kauorang yag dah berpengalaman mesti dah biasa kan tapi aku ni tak berapa biasa ni susah nak biasakan diri menerima semuannya dengan hati terbuka.


Bila baru je kenal tak sampai satu jam berbalas chat mesti dah ajak main bila menolak dia minta lak gambar bogel kita bila tak bagi terus sepi membisu lepas cakap kita tak sporting lah dan kata-kata yang tak sedap di baca youall.........

Sebab tu malas nak mencari baik single macam sekarang tak pe lah jodoh pasti ketemu juga.


Bila di tanya napa ajak main, jawabnnya stim, geram tengok you, saja je ajak main. Kau ingat aku ni tol ke yang kau boleh touch n go sesuka hati kau ataupun macam cinta satu malam. Lepas dapat terus kau buang macam lagu stacy pakai buang tu.

Walaupun adalah juga kena dengan selera aku namun telah aku berazam tidak akan tergadai body selagi boleh tahan.hehe.sabar separuh iman ok..


Adalah juga aku tanya napa laki bila kenal je ajak kita buat kelamin dan dia kata 10 orang lelaki yang dia kenal 9 daripada 10 laki tersebut akan akan ajak buat kelamin dan aku tanya kenapa dia cakap itu sebagai tanda laki tersebut sayang dan betul-betul suka kan kita, laki tersebut hanya ingat pada kita je walaupun cuma buat satu malam dan tanpa ada ikatan pun.

Laki yang tak ajak buat kelamin menurut kawan ku laki tersebut tak berapa sayangkan kita dan tiap kali bersama kita dia akan teringatkan orang lain. Tapi bagi dia itu pendapat dia je pendapat dan pandagan orang lain berbeza.


Aku adalah kenal dengan sesorang ini yang sangat hot aku panggil abg Z, dia berbeza dengan laki yang aku kenal selama ini. Kita orang hanya bergurau manja dan biasannya aku yang mula bermanja dengan dia. Dia ok je tak adalah sampai tahap gersang bagai.

 Bila aku tanya napa laki macam tu dengan selamba dia cakap 'biasalah dik, jantan namanya macam tu' terus dia ketawa tanpa perasaan. Sengal punya abang..Miss u abg Z..


Kesimpulannya di sini, diantara gersang atau gatal itu adalah lumrah bagi lelaki cuma macam mana kita menguruskan situasi tersebut.

sekian.......



4 comments:

  1. handsome pun guy tuh, tapi pkai sliper jaaa, teruih hilang stim,, :(
    orang mintak nak bagi pun kena tgk dulu, jgn tau bagi jeee,

    ReplyDelete
    Replies
    1. setakat ni belum terlanjur atau ringan2..

      Delete
  2. bagi leee nampak skit body kot tuh, tingin jugak nak tgk camna keseksian tuh,

    ReplyDelete