Pages

Click Me

Monday, 2 February 2015

Diari Plu 02/02/2015





Dear Diary,

Hello and hai. Selamat hari Isnin, mood hari ini agak kurang sebabnya kurang sihat dengan cuaca angin yang bertiup kencang ni. Sakit kepala dan segalanya. Awak semua jaga kesihatan ok. Semalam hari Ahad maka marilah kita cuci-cuci mata. Dan semalam pergilah jusco. 

Pergh! Ramai orang nak rayakan termasuklah aku sekali. Jadinya berjalan lah dengan pantas menuju ke kedai popular. Tempat yang paling best sekali. Sambil tengok buku sambil cuci mata. Handsome-handsome tapi tulah laki orang. Masa aku tengok buku masakan kat rak-rak tepi dinding, datanglag seorang abang ni sangat tinggi, kepala aku separas bahu dia.

Kat rak sebelah tu buku agama tak silap aku, sambil aku selak buku tu aku curi pandang dia nasib baik tak perasaan kalau tak malu ok. Nak kata handsome tak lah juga tapi kalau dah suka kan. Hehehe..

Aktiviti hari ini tak banyak selain daripada buat kerja sekolah yang belum siap lagi. Dalam proses nak siapkan. Tak ada idea nak taip apa lagi.


Semasa aku keluar dari popular terserempak kembali dengan encik abang berbaju putih yang tadi tergedik kat kedai popular maka sempat lah ambik gambar jup. Hehehe. Tak tahulah dah kahwin ke belum. Nampak belum je. Hehehe.

Sayonara.

6 comments:

  1. harini dalam reading list aku ada dua entri pasal skodeng

    hmmm..apa nak jadi bebudak sekarang?

    hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...salah satu cara untuk hilangkan stress.

      Delete
  2. Begitu sekali nya skodeng orang. Hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kadang-kadang skodeng orang ni best juga. hehehe

      Delete
  3. Replies
    1. semestinya sempat selagi ada ruang dan waktu.

      Delete