Pages

Click Me

Tuesday, 2 June 2015

Propose



Image result for gay propose


Kejadian ini berlaku pada akhir bulan Mei dan terjadi di whatsApp. Pada waktu malam ketika aku sedang dinner. 


Dia : Nak awk bleh?.

Me : Maksudnya?

Dia : I want u. Hehehe.

Me : Awk nak serius dgn saya?

Dia : Bnyk soalan hehehe

Me : Saya bertanya.

Dia : heehehe.

Me : Awk nak ke tak ni?.

Dia : Nak.

Me : ok, hahahaha.

Dia : Khwin jom.

Me : Serius?

Dia : Yup.

Me : Bila nak kawin?.

Dia : Bila awk dah bersedia.

Me : ok.

Dia : Dh ready

Me : Terkejut, nervous semua ada.

Dia : Kwin n brcinta slps nikah. Hehehe.

Me : ok, hehehe. Honeymoon nak gi mn?

Dia : Tu nnt dlulh lom plan lgi.


28 Mei 2015.

Me : Bila awk nak lamar saya.

Dia : Nantilah. Hehehe.

Me : Ingatkan.

Dia : Hehehe.

Me : Take care, pergi sambung kerja k.

Dia : Take care too.


Kalau betul dia benar-benar mahu serius dengan aku, pastinya aku ingin dia melamar aku dengan cara betul bukan hanya dengan melalui chat whatsApp.



Adakah dia akan melamar aku seperti itu?. Tunggu dan lihat sahaja jika dia memang serius.



7 comments:

  1. :jeles:

    hahahaha...aku tunggu orang lamar aku,sampai hari ni takda..aku nak lamar orang,takda yang berkenan..erkkk..ekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sampai ke sini ko promo ....
      Dah la Kamen ... ada je peminat misteri ko ..
      Dia x nak aku bagi tau ... kehkeh


      Emm lelaki seksi .. kali nie, tak dapat teka sape si Dia ..kehkeh

      Delete
    2. Kamen: Janganlah jeles, awak kan handsome.

      Numan: Memang awak tak dapat teka pun siapakah orangnya itu.

      Delete
  2. suwitnyee. semoga bulan jatuh lah ke riba awak.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seandainya jatuh ke ribalah wak, kalau jatuh kat tempat lain pasrah je lah. hehehe...

      Delete
  3. Alaaa, nak jugakk..

    #hentakhentakkaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. mesti comel awak hentak kaki kan..

      Delete