Pages

Click Me

Thursday, 24 December 2015

Random Facts About Me Part 2.


Hello and Hai.

Memandangkan tak lama lagi nak habis tahun 2015, maka hari ini aku nak sharekan beberapa fakta tentang diri aku untuk part 2. Hehehe.. So, please enjoy yourself. 






1. Saya tidak suka pakai gel rambut.

2. Size kasut saya 9.

3. Saya right  handed.

4. Berat saya dah naik 3 kg.

5. Saya suka tengok lelaki berjambang, nampak macho.

6. Saya tersuka dengan azlee khairi, si Mr Arrogant tu. Muka dia matured.

7.Saya tak pandai iron baju.

8. Dulu saya amat 'tergilakan' Shahir af sebab dia pakai braces dan handsome.

9. Setiap hari saya akan dengar lagu 'ragu-ragu' dari syed syed syamim dan tasha marshahar.

10. Saya amat meminati Aaron Aziz semasa dia masih muda dan ada six pack sebelum dia berlakon di Malaysia lagi ketika 

11. Teringin nak berambut panjang tapi tak boleh nanti sakit kepala.

12. Sangat nervous berhadapan dengan lelaki yang terlalu kacak.

13. Saya rasa saya pendek, nak try makan supplement height up tapi tak sure.

14. Saya tidak pandai dan tidak kreative

15. Saya suka makan oat.

16. Saya orang pertama di dalam kalangan keluarga yang pakai braces.

17. Saya alahan dengan cuaca sejuk, cepat demam.

18. Ada masa saya sukar nak tidur malam.

19. Dah lama saya tak makan makanan yang manis.

20. Saya kena makan ice cream bila demam sebabnya tonsil saya bengkak.

21. Saya tak ada cita-cita yang tepat.

22. Kawan-kawan saya banyak dah kawin tahun ni.

23. Kebanyakan kawan laki saya smoking.

24. Saya suka tengok lelaki memasak, nampak comel.

25. Tak suka tengok ceriter perang atau ganas tapi suka tengok ceriter seram.

26. Zaman sekolah kawan saya kata muka saya 'jambu'.

27. Saya suka Gambit Saifullah sebab rambut dia cantik dan dia handsome.

28. Lebih minat Krisdayanti daripada Rossa.

29. Saya suka tengok rumah orang sebabnya bagi ispirasi nak kemas rumah.

30. Bagi saya cuti atau tak sama sahaja macam hari biasa.

Itu sahaja yang dapat difikirkan setakat ini. Selamat bercuti, berehat, bekerja dan jaga diri.

Sayonara.



12 comments:

  1. No.29 sama macam aku...tapi bila dah balik rumah sendiri terus jadi malas...ekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa malas ni abg kamen....hahahaha.

      Delete
  2. ehhh. kita byk persamaan. ada chemistry. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah!..give me 5!!...hehehe..patutlah ada chemistry..

      Delete
  3. Carl...Amir suka masak...adakah Amir nampak comel...? Hihihi... ;-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amir memang sentiasa cute dan handsome...hehehe..-.-

      Delete
  4. aku suka ragu ragu tu...selalu gila dengar...hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah bro..tiap-tiap hari kena dengar...hahaha

      Delete
  5. Agree with 27 ! Gambit got the best hair ! and he is damn hot ! Crush zaman sekolah dulu. HAHAHA bapak ahh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita samalah...dari sekolah dulu memang dah tercrush kat dia....hahahaha..

      Delete
  6. omg ko suka makan oat...oat laaaa benda yang tak boleh aku telann...hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup...sedap..beauty is pain abg kid...hehehe

      Delete