Pages

Click Me

Monday, 17 February 2014

Anak Ikan

Assalamualaikum dan selamat pagi Isnin, selamat bekerja dan selamat sebagainnya kepada anda semua. Buat pertama kalinnya di dalam sejarah hidup aku mula menjalinkan hubungan dengan orang yang lebih muda daripada aku.

Di awal perkenalan aku tak tahu pun dia lebih muda daripada aku 2 tahun, cuma berbalas chat itu pun tidak selalu. Dia adalah cuba bagi hint yang dia suka aku namun pada ketika itu aku tidak memikirkannya. Dan sehinggalah satu hari aku tanya kat dia betul ke suka kat aku dan mula daripada situ kita orang mula rapat.



Tapi bukannya terus menjadi couple masih di dalam proses mengenali hati budi bicara katannya. Aku ok je sebabnya aku pun bukannya dah lama kenal dia kan dah aku rasa dia muda macam tak serius je nak bercouple. Walaupun dia muda sikit dari aku namun dari segi fizikal dia sebaya dengan aku.

Aku ada tanya dia tak kisah memilih aku yang lebih berusia dari dia dan dia lebih suka seorang yang matang katannya. Kisah ni terjadi masa bulan puasa tahun lepas. Dan hubungan kami adalah hubungan jarak jauh. Dia disana aku disini.



Bila lama ke lamaan hubungan aku dengan dia bagai tiada kata putus samada kita orang couple atau kawan sahaja dan aku memang jenis yang lebih suka berterus terang daripada menyimpan jadinnya aku bertanya macam mana hubungan kita dan dia kata kita teruskan macam biasa je.

Dan membuatkan aku rasa keliru di sini patutkah aku menduakan dia bila ada yang lain datang masuk line atau teruskan sahaja menunggu sehingga dia memutuskan aku dengan dia couple?.



Masa terus berlalu pergi dan kami membawa haluan masing-masing ada lah sekali dua je chat. Bukannya aku tak pernah memberikan chat, boleh dikatakan hampir setiap hari aku bagi chat cumannya dia saja yang tidak membalasnya dan daripada menunggu benda yang tidak pasti baik aku tak payah bagi chat kat dia.

Sekirannya melihat daripada segi pengalaman dia lebih banyak pengalaman berbanding dengan aku walaupun dia muda. HEHEHe. Dan aku pun  ada juga pengalaman akhirnnya terlanjur sayang dengan yang muda a.k.a anak ikan.



Bagi aku lebih baik terlanjur sayang dengan yang muda daripada hak orang kan. Lagi bahaya. Sekarang ni hubungan aku dengan dia macam tu je tak berubah dan dia pun tak lak ungkit tentang perkara lepas.





-Sekian-

1 comment:

  1. Saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok MBAH PESUGIHAN DANA GHAIB

    ReplyDelete