Pages

Click Me

Wednesday, 9 March 2016

Tajuk Kecil 2.



Solat.

- 'Sayang, bangun dah subuh ni. Jom solat.'

-'Sekejap lagi.'

-'Sayang cepat bangun.'

-'Hari ni cutilah.'

-'Memanglah kan weekend.'

-'Cuti, period.'

-'Yeke? Semalam ok je. Meh sini abang tengok'

-'Eh! tak pe , dah ok dah. Tunggu jup.'


Baby.

- 'Sayang, jom....'

-'Jom apa?...'

-'Jom buat baby..hehehehe.'

-'Sengal *sambil baling bantal*'.






Sayang.


-'Sayang?.'

-'Yup,..'

-'Sayang abang tak?..'

-'Mestilah sayang..'

-'Kalau sayang, masuk bilik sekarang..'

-'Hahaha..abang ni..'

-'Dah lewat ni jom tido, ni mesti fikir benda lain kan...haha'

-'Eh!,tak adalah..dah2 jom tido.'



Peluk


-'Abang, sayang dah gemuk..'

-'Tak adalah yang, biasa je..'

-'Ye ke?. Tapi pipi dah chubby.'

-'Chubby lah bagus, best bila peluk..hehehe.'

-'Amboi..nakal abg ni..'

-'Nakal dengan sayang je..hehehe.' 






Sayonara.

10 comments:

  1. ALOLOLOLOOOOOO ! Sweet sangat ni sampai kena diabetis pulak tetiber !
    HAHAHA.

    So dah buat anak ke tu ? LOL !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...tak berapa sweetlah wak..part anak tu jawab kemudian k...hahaha

      Delete
  2. Tetiba jiwaku meronta-ronta...arghhh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabarlah wahai abang kamen.....hehehe

      Delete
  3. Sayang apa khabar dengan mu..
    Di sini ku merindukan kamu..
    ~~~~~~~~

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. ye ke comel?..hehehe...u pun cute juga...

      Delete