Pages

Click Me

Wednesday, 31 October 2018

Happy Birthday 30/10/2018.


Allah Selamatkan Kamu.
Allah Selamatkan Kamu.
Allah Selamatkan Kamu.

Happy Birthday To You.
Dear myself, happy birthday.

Asssalamualaikum,

Sudah terlalu lama tidak aku menulis apa-apa didalam blog ini. Minta maaf andai anda kebosanan membaca entri yang sama berulang kali, entri pasal putus cinta yang tak move on.

Alhamdulilah, birthday tahun ini aku dikurniakan dengan insan yang sayang dan ingat pada aku. Diawal pagi lagi aku sudah terima ucapan selamat daripada rakan-rakan yang rapat dengan aku. Berbeza dengan tahun lalu, hanyalah sepi dan menjadi tanda aras tamatnya hubungan aku dengan dia. Hahaha.


Pada awalnya aku kira mood aku akan swing apabila teringat peristiwa yang lepas namun Tuhan itu memang adil dan penyayang. Terjadi sebaliknya, satu hari penuh semalam aku menerima ucapan baik dari whatsapp dan media sosial. Terima kasi ya Tuhan kau kirimkan kepada aku insan sebaik mereka semua, sentiasa menceriakan aku dari pagi sehingga lewat pagi.

Aktiviti semalam makan-makan dengan keluarga dan potong kek untuk 3 birthday boy yang aku dah tempah minggu lepas. Borak-borak sampai tengah malm lepas tu berakhirlah majlis. Hahaha. Buat pertama kali aku buat decoration sikit main tampal-tampal kat diding. HAHAHA. 

Lantaklah nak bukan selalu pun kan setahun hanya sekali. Hahahaha. Bila lagi nak happy dan mengembirakan hati sendiri. Sekarang aku mengamalkan konsep happykan sendiri sampaikan berat badan pun dah menaik mencanak. Hahahaha.

Cukuplah tulisan sampai disini sahaja, semoga kita berjumpa lagi.

Sayonara. Xoxo.


8 comments:

  1. Selamat Hari lahir bossku...
    semoga syantik mcm safiey ilyasss

    ReplyDelete
  2. Happy belated birthday..Carl Dani? Macho Lelaki? Confused sudahhh..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks abang handsome..dua2 orang yang sama.hahaha

      Delete
  3. Happy belated birthday, semoga panjang umur dan di murahkan rezeki 😊

    ReplyDelete