Heart

Heart

Pages

Click Me

Friday 11 December 2015

Braces Update - December 2015-


Hello and Hai.

Hari Selasa yang lalu, 8/12/2015 aku ada appointment dengan dentist aku. Lepas sarapan dan siap semua kerja rumah baru bergerak pergi. Klinik bukak pukul 9.00 pagi, time aku bergerak tu dah 8.40 pagi. Harap janganlah ramai orang pagi-pagi ni. Terpaksa berlari sikit dari parking lot ke klinik, nasib baik tak ramai orang lagi dan giliran aku yang ketiga.


Nasib baik datang awal sebabnya selepas tu ramai yang datang. Dan semasa menunggu tu adalah sepasang laki bini yang sweet dan bergurau senda di depan orang. Oh pleaselah...Nasib baik aku tak tunggu lama bila nama aku doc panggil. Dan kali ini doc suruh pakai getah kat gigi depan dan nasib baik pakai satu je gentah. Kalau appointment yang lepas kena pakai getah atas bawah.

Untuk kali ini sama macam yang lepas, cuma tukar besi atas sahaja dan bawah tak tukar. Dan macam biasa bila part tukar besi tu memang sakit bila mana doc nak buka satu per satu brackets braces tu dan bila nak masukan besi yang baru, terasalah juga. Tak nyilu tapi rasa tekanan pada gigi. Sekejap je lepas tu dah ok dah. Cuma susah nak kunyah bila baru tukar lepas tu back to normal.

Nak attach gambar sekali tapi line internet kat sini terganggu disebabkan cuaca yang mendung dan hujan, tak dapat nak upload. Itu saja untuk entri kali ini. Jumpa lagi.

Sayonara.


6 comments:

  1. Aku dh lama nk pakai braces..brape eh budget nak pkai braces..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bergantung kepada jenis braces dan juga klinik yang kau pergi..setiap tempat berbeza harga.

      Delete
  2. Oh cemburu ek orang bergurau senda depan awak...huhuhu...

    Takper n3xt time kita plak bergurau senda k...kikiki :-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sikitlah..hahahaha..ok next time amir temankan k pergi dentist..hehehe.

      Delete