Heart

Heart

Pages

Click Me

Monday 18 March 2024

7 Ramadan 2024

 Hello & Hai.

Hari ini aku stresssssssss

Mana tidaknya client yang cerewet kembali lagi dan aku tahu yang hidup aku akan dihantaui selagi tidak berlangsungnya acara dia. Ya Tuhan debaran apakah ini yang harus aku hadapi kali ini.

No wonderlah beberapa hari in aku berdebar-debar sahaja rupanya sejarah tahun lepas akan berulang kembali. Seakan kita membaca buku yang sama berulang kali dan tahu apa ending buku itu.

Dah lah bulan puasa ni macam-macam hal pulak. Hahahaha

Anggap sahaja ini sebahagian daripada kehidupan untuk mematang diri aku.

Alhamdulilah baju raya family dah siap beli...boyfriend je yang tak ada. lahhh tiberrr. macam tak ada kena mengena lak pulak.

Mata pun dah mengantuk, jom tido awal esok bangun sahur 4.30pagi.


Semoga kita semua dapat berpusa dengan baik tahun ini.


Sayonara

No comments:

Post a Comment