Heart

Heart

Pages

Click Me

Wednesday 24 December 2014

Diari Plu 24/12/2014

Dear Diary,

Hari ini di malam ni setelah penuh perut dengan makanan baru ada mood nak update blog. Rasanya semalam tak ada update apa_apa pun kan. Malam ini malam raya utuk mereka yang sambut hari natal. Dan kita yang tak sambut ni jangan nak mengatal nak sambut bagai. Tak salah pun kalau ambil gambar kat pokok berhias tu, tapi jangan gatal nak pakai topi bagai ok.

Aktiviti hari ini biasa je tak ada yang istimewa pun. Kecuali aku tengah mencari maklumat nak kuruskan bahagian perut. Mungkin sebabnya metabolism aku rendah kot. Tu yang bila makan banyak sikit terkumpul kat perut dah lah tahun ddpan nak wakil Malaysia masuk miss international queen 2015. Lau t yang jalan ke depan macam mana pulak tu kan. Habislah kena sambar dek petir nanti. Hahahaha. Tu lawak je bukan betul2.


Oh ye, semalam aku oergi jusco tau and aku ternampak satu jenis cup cake yang ada patung kat atas dia. Terus aku sambar je lah. Nampak macam sedap. Harga dia Rm 3.50. Ambik kau nasib baik sedap lau tak. Donut jusco tak sedap keras dan berperisa pun dah lama tak beli. Walaupun nmpak macam sedap je.

Ok lah sampai sini sahaja aku nak keluar jup di malam hari raya ini nak bayar hutang. Bye. Selamat malam semua. Jaga diari jangan nakal2 ok.



No comments:

Post a Comment