Heart

Heart

Pages

Click Me

Monday 22 December 2014

Apabila lelaki tidak menutup aurat

Hello and hai.

Selamat hari Isnin semuanya dan selamat bekerja. Tinggal lagi berapa jam je nak balikkan. So sabar ok. Back to topic. Rasanya sejak awal tahun ini boleh dikatakan menjadi satu trend atau fenomena apabila kebanyakan lelaki memilih untuk mensasakan badan mereka. Maka penuhlah gym dengan lelaki untuk mensasakan badan mereka.




Tapi ok lah sekurangnya sedap juga mata memandangkan. Tapikan adalah juga yang baru start gym dah berlagak bagaikan dah lama bergym siap jalan berkepak ok. Pergh memang i tak suka, kau ingat kau gi shopping untuk bercatwalk ke siap jalan berkepak kalau buat masak madu pun best jugakan.




Itu satu hal, yang satu hal pulak bila badan dah sasa tu memang tayang badan lah jawabnya. Ada tu siap pakai boxer sahaja. Kau ghase?, kadang-kadang sedap juga mata memandang tapi kadang2 tu seksa tu bila dah selalu sangat tengok daripada geram tengok terus tak bernafsu nak tengok.




Majoritinya berdasarkan apa yang i tengok melayu dan cina bergitu ghairah mensasakan diri mereka. Memang berbezalah. Dan bila badan dah sasa memang show of lah kat public. Tapi agak2lah the berpada2 janganlah sampai pakai pakaian dalam sahaja.




Bukannya apa nanti mendatangkan dosa pada diri sendiri dan juga orang yang melihatnta seperti kami. Jadi berpada2lah bila nak tayangkan badan itu ok. Kalau nak tunjuk tunjuk kan semua kan senang. Ada ke yang berani nak tayangkan body tanpa urat benang?.

Sayonara....:-):-)

3 comments:

  1. Kalau tertengok tak dosa kan?hahaha

    Salam kenal bro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sesama jantina tak pe. Hahaha. Salam kenal juga.:-)

      Delete
    2. aurat lelaki dengan lelaki pun actually antara atas pusat dan bawah lutut...

      Delete