Heart

Heart

Pages

Click Me

Friday 19 December 2014

Diari Plu

Dear Diary,

Ceriter semalam.


Hello and hai. Hari bangun pukul 6 oagi. Terus buat apa yang patut dan makan vitamin. Kemas rumah sikit2 sambil nak tunggu sampai pukul 8 pagi nak hantar kereta pergi bengkel ada masalah sikit. Nasib baik tak banyak kereta kat jalan raya mungkin sebab cuti sekolah agaknya.

Masa aku sampai kedai bengkel baru buka dan aku orang yang pertama lepas tu ada datang seorang lelaki cina, not bad handsome juga. Sempat mata mengatal tengok kat dia, rasanya kerja insurance daripada segi pernampilan dia tu.

Tinggalkab kereta rgi beli makan kat bawah pokok ketapang berhampiran dengan kastam. Masa nak tunggu makcik tu kira makan, datang seorang abang ni kerja badan berunifom tapi tak pasti apa. ada segi muka biasa je tapi bila tengok bumper dia pergh pejalnya. Macam nak raba je. Rasanya dah kahwin tengok muka dan yang aku pasti bukah gay.

Kalau gay kita akan dapatkan rasa getaran dia macam manakan. Yang ini aku rasa laki tulen. Geram tengok, belum tengok bird dia lagi macam manakan. Mesti seksi lau naked. Sempat bayangkan. Gedik.

Dah siap kerja rumah semua keluar sekejap nak pergi hidupkan insurance, handsome pulak uncle yang kerja kat situ. Aku insurance takaful. Service cepat dan dapat cuci mata tengok uncle tadi. Tak pasti dia orng mana sebabnya nama dia ada Yang.

Itu sahaja untuk semalam.


No comments:

Post a Comment