Pages

Click Me

Monday, 5 January 2015

Dairi Plu 5/01/2015

Dear Diary,

Hello and Hai, selamat petang Isnin semuanya. Rasa lega sangat bila dah siapkan penamat bagi ceriter Sedingin Asmara. Dah lama terperap sebenarnya ceriter tu baru dapat idea nak buat penamat hujung tahun lepas walaupun tak ada orang pun yang baca ceriter tu. Hehehe.

Hari ini cuaca tidak menentu menyebabkan sekejap panas, redup dan hujan. Yang penting perut aku dan kenyang makan tadi dan dah buang pon.-.-. Agak lama untuk taip perkataan seterusnya bila dah banyak sangat gajet keliling ku ini. Dengan langit gelap bagaikan nak runtuh ini. Semoga hujan amin..Oh ya baju kat ampaian belum angkat lagi tadi rasanya belum kering amat.

Sebelum saya keluar blog dan matikan laptop yang baru saya beli in, akhirnya penantian aku selama 4 tahun dapat juga beli laptop walaupun warna putih. Yang penting ada kan. Dah sama jenama dengan tab warna pun sama lak tu.

Hari ini saya masak ikan jenak gorang tepung masam manis namanya. Eh! tiba-tiba tukar topic pasal makan lak dah kenapa dah. Nampak sangat kau tak ada matlamat dalam kehidupan sangat tragedis sekali hidup kau. Biasalah remaja semua benda dia nak buat dalam satu masa kan. Akulah orang itu.

Owh ya, sebelum terlupa sejk akhir-akhir ini tertiba terindu kat anak ikan yang pernah satu masa dahulu saya ada menulis entri tentangnya. Bila ternampak gambar dia rindu pada zaman dulu, namun itu hanyalah sejarah. Nanti nak buat entri pasal anak ikan lah.

Cukup sajaha sampai sini, nak ambik baju lepas tu membuta. Nampaknya hujan tak jadi bila mana langit dah nampak cerah sedikit demi sedikit. Nanti ketemu lagi.

Sayonara.

No comments:

Post a Comment